لیشر تایم
بزرگ ترین وبلاگ مذهبی _ تفریحی ایرانیان
 
 
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 22:1 ::  مدیر: مهدی

خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید .

مامان من زنم یا مرد؟ طنز فوق العاده خنده دار



ادامه مطلب ...


شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 22:0 ::  مدیر: مهدی

تجهیزات جانبی پیامک در شبکه تلفن ثابت، گوشی تلفن نیست، بلکه محصولی مانند نمایشگرهای شماره‌دار است که برای ارسال پیام کوتاه از تلفن ثابت مشترکان می‌توانند آن را به گوشی تلفن ثابت خود متصل و از آن استفاده کنند.

آموزش ارسال پیام کوتاه از طریق تلفن ثابت ؟



ادامه مطلب ...


شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 21:58 ::  مدیر: مهدی

علاقه بیش از اندازه زنان به خرید طلا و جواهرات را نمی توان نادیده گرفت ، در این مطلب برترین برند های جهان در زمینه طلا و جواهرات را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم.

بررسی برترین برندهای طلا و جواهر جهان



ادامه مطلب ...


شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 21:56 ::  مدیر: مهدی
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 21:55 ::  مدیر: مهدی

ملوان زبل یک شخصیت پویانمایی و داستان مصور است که توسط الزی کرایسلر سگار خلق شده‌است.ملوان زبل در داستان‌های پویانمایی، عاشق یک دختر خانم است و با یک ملوان قوی‌هیکل و بدشکل رقابت دارد. هر بار که این فرد قوی‌هیکل مزاحم آنان می‌شود ملوان زبل با خوردن اسفناج او را به دور پرتاب می‌کند و [...]

جدیدترین عکس منتشر شده از ملوان زبل ! خنده دار



ادامه مطلب ...


شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 21:53 ::  مدیر: مهدی

مرورگرهای اینترنتی در تمامی روز و هر روز هفته فعالند، خواه این مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم و یا سفری باشد، با وجود اینکه امروزه مرورگرها یکی از مهمترین نرم افزاری کاربردی هستند، ریشه و دلیل انتخاب نام آنها به فراموشی سپرده شده است.

دلیل انتخاب نام مرورگرهای مشهور چیست ؟



ادامه مطلب ...


شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 21:52 ::  مدیر: مهدی

ین عکس توسط یک عکاس فرانسوی در بازی‌های جام آسیایی گرفته شده هست که به این عکاس و این عکس جنجالی در رسانه‌ها جایزه‌ای داده شده است.       منبع:shafaf.ir

 
عکس جنجالی شباهت یک زن به فردوسی‌پور



ادامه مطلب ...


 

حادثه ای دیگر برای پرسپولیسی ها/ خودروی یکی دیگر از بازیکنان واژگون شد

لیگ برتر - حادثه ای دیگر برای بازیکنان پرسپولیس اتفاق افتاد که خوشبختانه به خیر گذشت.

به گزارش خبرآنلاین؛پس از حادثه ای که برای علی دایی قبل از عید نوروز پیش آمد پرسپولیسی ها یک بار دیگر اسیر حادثه شدند.
رضایی نژاد بازیکن امید های پرسپولیس که به همراه یعقوب کریمی بازیکن نفت تهران عازم شمال کشور بودند به دلیل بی احتیاطی تصادف می کنند و خودروی آنها واژگون می شود.
این اتفاق در حالی افتاده است که خوشبختانه خود این بازیکنان آسیبی ندیدند و تنها دست و پاهایشان کمی ضرب دیده است.



مهدی می‌نویسد:

یکی از تغییراتی که در نسخه 11 مرورگر فایرفاکس شاهد بوده‌ایم، تغییر ظاهر صفحه‌ به هنگام نمایش یک تصویر است. در صورتی که در این نسخه، بر روی یک تصویر راست کلیک کنید و View Image را انتخاب کنید، تصویر در مرکز صفحه قرار گرفته و تصویر پشت‌زمینه تیره رنگی نیز به چشم می‌خورد. در صورتی که در نسخه‌های قبلی، تصویر در سمت چپ صفحه و بر روی پشت‌زمینه‌ای سفید رنگ قرار می‌گرفت. اگر که به این ظاهر جدید علاقه‌ای ندارید در این ترفند به بررسی نحوه بازگردانی ظاهر قدیمی نمایش تصویر در نسخه جدید فایرفاکس خواهیم پرداخت.



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 15:16 ::  مدیر: مهدی

یک وب‌سایت کاریابی، استر‌س‌زاترین مشاغل جهان در سال جاری میلادی را معرفی کرد.

استرس‌ زاترین مشاغل جهان در سال ۲۰۱۱



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 15:14 ::  مدیر: مهدی

نکات ریز و حساسی وجود دارد که ممکن است هیچ پزشکی به شما نگوید این نکات در عین سادگی ممکن است بسیار مهم باشند پس بهتر است آنها را بدانید …    

رازهایی که چشم ‌پزشکان هرگز به شما نمی‌گویند!



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 15:14 ::  مدیر: مهدی

دانشمندان دانشگاه تگزاس برای اولین بار موفق شدند یک جسم سه بعدی را در فضای باز پنهان کنند که گامی رو به جلو در زمینه پوشش نامرئی محسوب می‌شود.  

موفقیتی بزرگ در نامرئی کردن اجسام سه بعدی!



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 15:12 ::  مدیر: مهدی

قبل از اینکه کنسول های بازی مانند Xbox یا PlayStation وارد بازار شوند وسیله های بازی پیست های مسابقه به همراه ماشین های مینیاتوری بودند که با برق کار می کردند اما انگار این بازی ها بار دیگر و با قدرت بیشتر وارد عرصه رقابت شده اند.

اسباب بازی های گرانقیمت و اشرافی + عکس



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 14:46 ::  مدیر: مهدی

محققان آلمانی موفق شدند با استفاده از لیزر اشعه ایکس DESY سریعترین و در عین حال کوتاهترین فیلم جهان را ضبط کنند.

رکورد سریعترین تصویربرداری جهان شکست !



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 14:45 ::  مدیر: مهدی

گران ترین تی شرت جهان به قیمت ۴۰۰ هزار دلار به فروش گذاشته شد.

گران ترین تی شرت جهان با قیمتی باورنکردنی! + عکس



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 14:43 ::  مدیر: مهدی

گل ها آنقدر زیبا هستند که حتی دیدن تصاویرشان نیز به انسان آرامش میدهد …  

گل های فوق العاده زیبا و دیدنی



ادامه مطلب ...


درحالیکه این روزها همه صحبت از جمعیت کمتر و زندگی بهتر می کنند اما در سال ۱۷۰۷ میلادی زن و شوهری زندگی می کردند که رکورددار بیشترین بارداری بودند. خانم و آقای واسیلیو اهل روسیه و هردو کشاورز بودند. آنها صاحب ۶۹ فرزند شده بودند!  

زن و شوهری که رکورد بچه دار شدن را شکستند؛ ۶۹بچه! + عکس



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 14:39 ::  مدیر: مهدی

این روزها تناسب اندام به یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد در جوامع مختلف تبدیل شده است اما در این مطلب با زنی آشنا می شوید که رکورد سنگین ترین زن جهان را به خود اختصاص داده بود.

سنگین ترین زن جهان در کل تاریخ؛ ۷۲۷ کیلوگرم!! + عکس



ادامه مطلب ...


جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 14:38 ::  مدیر: مهدی

تنگ بهرام چوبین تنگه‌ای کم عرض و مرتفع با موقعیت استراتژیک در دامنه کبیرکوه و در مجاورت روستای شیخمکان در ضلع غربی مسیر جاده دره شهر- پلدختر از توابع شهرستان دره شهر می‌باشد.

تنگه بسیار زیبای بهرام چوبین



ادامه مطلب ...


برج «الخلیفه» دبی که عنوان بلندترین برج دنیا را با ارتفاع ۸۲۸ متر از سال ۲۰۱۰ در اختیار داشته،‌ احتمالا با طرح جدید ساختمان جدیدی در باکو، پایتخت آذربایجان جایگاه خود را از دست خواهد داد.

 

به گزارش ایسنا، این برج جدید که قرار است در مجمع‌الجزایر مصنوعی دریای خزر در جنوب غرب مرکز کشور آذربایجان ساخته شود، از ارتفاعی حدود یکهزار و ۵۰ متر برخوردار خواهد بود که حتی از برج پیشنهادی پادشاهی عربستان نیز، حدود ۵۰ متر بلندتر است.

به گزارش منابع خبری در آذربایجان، برای این برج ۱۸۹ طبقه پیش‌بینی شده و این برج کانون مرکزی ۴۱ جزیره مصنوعی بر روی منطقه‌ای در حدود دو هزار هکتار به شمار می‌رود.

به نوشته این منابع، هزینه تخمینی این برج، دو میلیارد دلار و هزینه برآورد شده برای کل مجمع‌الجزایر که یک میلیون سکنه را در خود جای خواهد داد و از تمام نیازهای یک شهر مدرن برخوردار خواهد شد، ۱۰۰ میلیارد دلار است.

شرکت «اوستا»، سازنده این برج قصد دارد ساخت آن را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرده و تا ۲۰۱۸-۲۰۱۹ آن را به پایان برساند. زمان تعیین شده برای پایان کار کل مجمع‌الجزایر آذربایجان نیز سال ۲۰۲۲ است.



گردش، تفریح، مسافرت و دیدن جاذبه های طبیعی از جمله لذت بخش ترین فعالیت های هر انسانی است. رفتن به طبیعت و لذت بردن از مناظر و پدیده های طبیعی را نمی توان با هیچ شادی دیگری مقایسه کرد.

 گردشگری

 

به گزارش آلامتو به نقل از بانکی، در این بین هستند کسانی که به رفتن به هرجایی راضی نمی شوند و تفریحشان لزوما باید با تجربه ای تازه و متفاوت و البته هیجان انگیز و خطرناک همراه باشد. در این مطلب قصد داریم که ۵ مکان گردشگری عجیب و ترسناک را به شما گردشگران مشتاق هیجان معرفی کنیم

 

1- قفس مرگ، استرالیا

قفس مرگ، استرالیا

تصور کنید شانس شنا کردن در آبی را داشته باشید که یک کروکودیل در آن منتظر دیدار چهره به چهره با شماست. صد البته باید بسیار شجاع باشید که خطر چنین آبتنی را به جان بخرید، اما اوضاع هم به این خطرناکی نیست، چراکه مسوولان استرالیایی این جاذبه تفرحی عجیب فکر همه جا را کرده اند و کروکودیل را در محفظه ای شفاف و شیشه ای نگهداری می کنند.

کروکودیل در این محفظه شیشه ای که به آن “فقس مرگ” می گویند، منتظر دیدار آدم های شجاع است.

 

 

2- پرش از صخره، نروژ

پرش از صخره، نروژ

نروژ از جمله کشورهایی است که چشم انداز دیدنی کم ندارد و به ویژه صخره های سر به فلک کشیده اش، از دوستداران پرش دعوت می کنند تا هیجان یک پرش خاطره انگیز را در این کشور تجربه کنند.

وقتی بالای صخره ای می ایستید، نگاه کردن به پایین از آن بالا ترسناک است، تا چه رسد به اینکه بخواهید پروازی را از فراز آن تجربه کنید. البته پرش از صخره برای علاقه مندان به این کار حتما ارزش چنین خطر بزرگی را دارد.

 

3- قایق سواری روی آبشار، آرژانتین و برزیل

قایق سواری روی آبشار، آرژانتین و برزیل

قایق سواری کردن آن هم در دامنه آبشاری که بلندتر از نیاگارا است، کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. اما برای علاقه مندانی که به آبشار ایگواسو در برزیل و آرژانتین می روند، همه سختی ها می تواند هموار شود.

برای اینکه بتوانید از قایق سواری در دامنه این آبشار عظیم و شکوهمند لذت ببرید، باید ۱۵ دلار در هر دو کشور آرژانتین و برزیل بپردازید.

در سال ۲۰۱۱ دو آمریکایی و ۵ نفر دیگر هنگام قایق سواری در این منطقه کشته و زخمی شدند، که این موضوع نشان دهنده لزوم رعایت احتیاط در این منطقه است.

 

4- پیاده روی روی لبه برج، کانادا

پیاده روی روی لبه برج، کانادا

فرض کنید روزی فرا برسد که علاوه بر دیدن داخل برج میلاد بتوانید روی لبه های آن پیاده روی کنید، بدون اینکه خطر پرت شدن از ارتفاع زیاد شما را تهدید کند!

کسانی که به برج CN در تورنتوی کانادا می روند، این فرصت را دارند که ۱۵ متر روی لبه برج پیاده روی کنند و از دیدن چشم انداز این شهر از بالا لذت ببرند.

البته آنها با طناب هایی که از قبل به خود بسته اند، تعادلشان را در طول این پیاده روی حفظ می کنند.

 

 

5- پرتاب به درون آتشفشان با طناب فنری، شیلی

پرتاب به درون آتشفشان با طناب فنری، شیلی

آتشفشان از جمله پدیده های منحصر به فرد طبیعی است که حتی نگاه کردن به آن هم وحشتناک به نظر می رسد و شجاعت می خواهد، اما برای آنها هم سرشان برای خطر کردن و ماجرا جویی درد می کند، بستن یک طناب ارتجاعی به پا و پرش به سوی آتشفشان نباید چندان خطرناک باشد.

 

کسانی که می خواهند این پرش منحصر به فرد را تجربه کنند، باید یک طناب به پای خود ببندند و دقایقی بین زمین و آسمان معلق بمانند!



جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 11:25 ::  مدیر: مهدی

برج ایفل  برجی فلزی در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن واقع در شهر پاریس است. برج ایفل که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود، پربازدیدترین بنای جهان و یکی از شناخته‌شده‌ترین بناها در جهان است.

عکس برج ایفل

 

ساخت برج ایفل در سال ۱۸۸۷ آغاز و در ۳۱ مارس ۱۸۸۹ به پایان رسید. در آغاز برج ایفل برای نمایشگاه جهانی و به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد ولی پس از ساخت این بنا مورد قبول همگان واقع نشد و ۳۰۰ نفر که در بین آنها می‌توان از امیل زولا، گی دو موپاسان، شارل گارنیه و هم چنین الکساندر دوما نویسنده شهیر فرانسوی نام برد، به ساخت آن شدیداً اعتراض نمودند.

 

عکس برج ایفل

 

نام برج ایفل از نام سازنده‌اش گوستاو ایفل گرفته شده است.



محققان کالج برن‌مار پنسیلوانیا فهرستی از ۲۵ کلمه‌ای که کودکان یک تا سه سال باید آنها را فرابگیرند، ارائه کردند.

اسم بچه

 

 

به گزارش آلامتو به نقل از ایسنا، این لغات و عبارات که شامل اسباب‌بازی‌ها، غذا، ‌حیوانات و البته پدر و مادر، سلام و خداحافظ بوده، برای شناسایی کودکانی طراحی شده که ممکن است با مشکلات کلامی در بزرگسالی روبه‌رو باشند.

کندی در کلام نیز می‌تواند نشانه‌ای از مشکلات عمیق‌تر ناشنوایی تا اوتیسم باشد.

 

این کلمات شامل مامان، بابا، بچه، شیر، شربت، سلام، توپ، بله، نه، سگ، گربه، بینی، چشم، موز، بیسکویت، ماشین، داغ، ممنون، حمام،‌ کفش، کلاه، کتاب، همه رفته‌اند، بیشتر و خداحافظ هستند.

 

این ۲۵ کلمه اجباری بخشی از یک لیست بزرگتر ۳۱۰ کلمه‌ای هستند که باید در گنجینه لغات یک کودک نوپا وجود داشته و باید در ۱۰ دقیقه توسط والدین تیک زده شوند.

یک کودک معمولی باید حدود ۱۵۰ کلمه از این پژوهش توسعه زبان را بداند؛ اما تعداد ۷۵ تا ۲۲۵ کلمه نیز عادی است.

 

به گفته محققان که به ارائه این پژوهش در نشست سالانه انجمن پیشرفت علوم آمریکا پرداختند، اگر یک کودک تنها قادر به استفاده از ۵۰ کلمه یا کمتر باشد، ‌زنگهای هشدار باید به صدا درآیند.

 

این ۲۵ کلمه در میان رایج‌ترین و ابتدایی‌ترین کلماتی قرار دارند که کودک در آغاز سخن آنها را فرا می‌گیرد.

پرفسور «لزلی رسکورلا» که هر دو نسخه این پژوهش را طراحی کرده، اظهار کرد: اگر کودکان از بیشتر این حروف تا دو سالگی استفاده نکنند، ‌احتمالا جزء گروه کودکانی هستند که دیر به صحبت خواهند افتاد.

بسیاری از این گونه کودکان در آینده با بلوغ دیررس مواجه بوده و والدین آنها نباید نگران باشند؛ اما اگر کودکی تا سن دو سال و نیم با مشکلاتی در ادای کلمات روبرو باشد، والدین باید از درمانهایی مانند گفتار درمانی کمک بگیرند.

به گفته محققان، تا ۲۰ درصد کودکان دو ساله از همتایان خود در گفتار عقب هستند. از این میان، نیم تا سه چهارم آنها در آینده با بلوغ دیررس مواجه شده که کمابیش طی مرور زمان حل خواهد شد؛‌ اما در سایر موارد، این کودکان با مشکلات پایدار گفتاری روبه‌رو خواهند بود.

گنجینه لغات کوچک در سن دو سالگی همچنین می‌تواند نشانه بیماری‌هایی مانند ناشنوایی، اوتیسم و خوانش پریشی باشد.

 

همچنین به گفته محققان، ‌تلویزیون و فیلم به عنوان «گفتاری که بطور اتفاقی شنیده می‌شوند»، نمی‌توانند جایگزین توجه والدین شوند. تعامل واقعی با کودک در زمان آغاز صحبت کردن کودک بسیار حیاتی است.



کاردستی

ساخت اشکال مختلف با کاغذ زیاد سخت به نظر نمیرسد اما واقعاً کارهایی به این زیبایی را هر کسی نمی تواند انجام دهد …

 

 

کاردستی

کاردستی

کاردستی

کاردستی

کاردستی

کاردستی

کاردستی



جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 11:22 ::  مدیر: مهدی

تصاویر گرفته شده از یک عنکبوت که ماری را در شبکه خود گرفتار کرده بود، شگفتی ساز شد.

مار عنکبوت

 

‌به گزارش ایسنا ، این تصاویر نشان می‌دهند که چگونه یک عنکبوت، مار را در شبکه خود گرفتار کرده، کشته و آن را به عنوان غذا به تدریج میل می‌کند.

عنکبوت

 

«تانیا رابرتسون» از کارکنان یک شرکت در آفریقای جنوبی در حالی که مشغول کار بود، گرفتار شدن این مار را در تار عنکبوت مشاهده کرد.

 

عنکبوت قبل از این‌که مار را بخورد، دو روز را به تنیدن تور در اطراف آن صرف کرد.

 

عنکبوت یاد شده، ماده بوده و از گونه «brown button» است، اما به اندازه «بیوه سیاه» مرگبار نیست.



جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 11:22 ::  مدیر: مهدی

هری پاتر

مدل‌های قصر هاگوارتس که محل آموزش جادوگران مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» بود، رونمایی شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، حدود ۱۵ سال از انتشار اولین جلد کتاب‌های «هری پاتر» نوشته جی. کی. رولینگ می‌گذرد.
 
هری پاتر
از همان موقع خوانندگان کتاب مشتاق بودند بدانند قصر جادوگرهای کتاب چه شکل است. عکس‌هایی که برای اولین بار از مدل‌های این قصر در فیلم‌های «هری پاتر» منتشر شده بیش از هر چیزی دوست‌داران کتاب را خوشحال می‌کند.
 
هری پاتر
 
مدل مدرسه سحر و جادوی هاگوارتس اولین بار برای فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» ساخته شد و از آن موقع در تمامی فیلم‌ها از آن استفاده شد. اگر تمام وقتی را که ۸۶ هنرمند و خدمه فیلم در این محل سپری کردند را روی هم جمع کنید به زمانی حدود ۷۴ سال می‌رسید.
 
harry
 
بیش از ۲۵۰۰ فیبر نورافشان در این مدل به کار رفته تا حالت فانوس‌های قصر را تداعی کند. طول این مدل ۱۵ متر است و حتی جغدهایی کوچک در گوشه و کنار ساختمان دیده می‌شود.
 
 
این قصر براساس قصر آلن‌ویک و کلیسای بزرگ دورهام ساخته شده و قرار است از ۳۱ مارس به عنوان بخشی از تور «ساخت هری پاتر» در استودیو لیوسدن در نزدیکی واتفورد به نمایش گذاشته شود.
 
هری پاتر
 
تور «ساخت هری پاتر» سه ساعت و نیم طول می‌کشد.



جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 11:17 ::  مدیر: مهدی

یک جاده‌ی مرگبار با قدمتی بیش از یک قرن به جاذبه‌ی جدید گردشگری اسپانیا تبدیل می‌شود.

 

جاده مرگ

 

دولت اسپانیا قصد دارد با مرمت یکی از خطرناکترین جاده‌های جهان که قدمتی بیش از یک قرن دارد، آن را به جاذبه‌ی جدید گردشگری این کشور تبدیل کند.به گزارش ورلد توریسم، این جاده‌ی خطرناک که «راه پادشاه» نام دارد، یک راه پله‌ای بر روی صخره و کوه است که در نزدیکی یک تنگه در در حومه‌ی شهر «مالاگا» واقع شده است.

 

در سال ۱۹۰۱ کارگرانی که مشغول ساخت یک نیروگاه‌ بودند، مجبور بودند که بین دو طرف تنگه رفت‌ و آمد کنند که همین دشواری موجب شد «راه پادشاه» در طول چهار سال ساخته شود.

 

این مسیر خطرناک تنها یک متر پهنا دارد و به دلیل ارتفاع آن از سطح زمین، یکی از خطرنا‌کترین جاده‌های جهان لقب گرفته است.

 

در این شرایط دولت اسپانیا قصد دارد این جاده‌ی تاریخی را که بخش‌هایی از آن طی سال‌ها از بین رفته و بعد از مرگ چند گردشگر عبور از آن ممنوع شده است را به جاذبه‌ی جدید گردشگری این کشور تبدیل کند.

 

اسپانیا با میزبانی ۵۷ میلیون گردشگر در سال ۲۰۱۱، رشد هشت درصدی گردشگری را نسبت به سال ۲۰۱۰ تجربه کرد.

 

این در حالیست که بخش قابل توجهی از گردشگران این کشور در سال ۲۰۱۰، گردشگرانی بوده‌اند که در سال‌های گذشته تعطیلات خود را در مصر، تونس و یا یونان سپری می‌کرده‌اند.

 

درآمدهای حاصل از صنعت گردشگری در حدود ‌۱۱ درصد از تولید ناخالص داخلی اسپانیا را به خود اختصاص داده و بیشتر گردشگران این کشور از آلمان، فرانسه و انگلیس هستند.



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:31 ::  مدیر: مهدی

 

 

۵۴۰ کیلومتر دورتر از کاتماندو، پایتخت نپال روستایی دور افتاده وجود دارد که کسی نمی‌تواند تصور کند محل زندگی مردی است که در روزهای گذشته دیگر تقریباً همه مردم جهان او را به خاطر رکوردشکنی‌اش شناخته‌اند.

 

 

 

 



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:26 ::  مدیر: مهدی

سکسکه

وقتی که سکسکه تان می گیرد، چکار می کنید؟ مطمئنا اولین کاری که می کنید این است که یک لیوان آب می نوشید و اگر مشکل برطرف نشد، یکی از اطرافیان تان شما را می ترساند تا سکسکه تان متوقف شود! اما شخصی در دنیا وجود دارد که مدتهاست سکسکه می کند و هیچ شخصی نتوانسته است به وی کمک نماید.

 

کریس سندز (Chris Sands) تقریبا هر دو ثانیه سکسکه می کند و گاهی اوقات هنگامیکه خواب می باشد، دچار این مشکل می شود.
او از این وضعیت خسته شده و معالجات گوناگونی مثل هیپنوتیزم و یوگا را انجام داده است اما هیچ کدام ثمربخش نبوده اند.
او فکر می کند که این مشکلش ریشه در اسیدی دارد که در شکمش پس روی می کند.

 

او گفت که پزشکان قصد دارند او را مورد عمل جراحی قرار دهند و یک دریچه در شکمش قرار دهند تا از پس روی اسید جلوگیری کنند.

کریس سندز که خواننده پشتیبان در گروه موسیقی است، می گوید بخاطر شرایط و مشکلاتی که برایش پیش امده است، از فعالیت های موسیقی خود بازمانده است.
بزودی قرار است در مرکز پزشکی ناتینگهام کویین (Nottingham’s Queen’s) وی مورد عمل جراحی قرار بگیرد و به زندگی عادی خود بازگردد.



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:25 ::  مدیر: مهدی

رنگین کمان

«رنگین کمان» پدیده‌ای نوری و قیاسی است که زمانیکه خورشید به قطرات نم و رطوبت جو زمین می‌تابد باعث ایجاد طیفی از نور در آسمان می‌شود. این پدیده به شکل یک کمان رنگین در می‌آید. همواره رنگین کمان‌هایی که بواسطهٔ نور خورشید بوجود می‌آیند در بخشی از آسمان درست در سوی مخالف خورشید ظاهر می‌شوند.

 

 

رنگین کمان

عکس رنگین کمان
رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان
رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان

رنگین کمان



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:24 ::  مدیر: مهدی

 به گزارش آلامتو و به نقل از تاکسل: هنرمند هلندی هنک هافسترا پروژه جدید زیست محیطی خود، با عنوان “Art Eggcident”، در شهر لیو واردن، هلند بر پا کرده است.

 

چندین تخم مرغ غول پیکر (هر کدام با ۱۰۰ فوت عرض) در Zaailand، یکی از بزرگترین میادین این شهر در هلند پخش شده است.

 

 

 

 

 

 



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:23 ::  مدیر: مهدی

اگر مایل هستید تا با کم جمعیت ترین شهر جهان آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

 

 

 

همه ما تاکنون مطالب زیادی را در مورد شهرها و روستاهای کم جمعیت شنیده ایم. شهر و روستاهایی که جمعیت آنها در حدود چند خانوار بیشتر نیست . اما نظر شما در مورد شهری با جمعیت ۱ نفر چیست؟
 

شهری به نام ” بافورد” در ایالت “ویومینگ ” در غرب آمریکا تنها ۱ نفر جمعیت دارد. ” سامونس” شهردار و تنها ساکن این شهر یک نفره است که قصد دارد از سمت شهرداری این شهر بازنشسته شود و به اداره پمپ بنزین خود بپردازد. وی این برنامه را در ذهن خود دارد تا پس از مدتی به شهری دیگر با جمعیتی بیشتر مهاجرت کند.

 

این شهر شامل یک خانه با ۳ اتاق خواب ، ۱۰ جریب زمین و یک مدرسه قدیمی که در سال ۱۹۰۵ میلادی ساخته شده است ، می باشد. در حال حاضر آقای سامونس این شهر کوچک را که کوچکترین شهر در کل آمریکا به حساب می آید را به حراج گذاشته است و قصد دارد این شهر را به شخصی بفروشد که بتواند از عهده اداره آن براید.

 

او خود اینگونه می گوید : من فکر می کنم که فقط فروختن این شهر اقدام عادلانه ای نباشد. بلکه باید سعی کنم تا این شهر را به فرد دلسوزی بسپارم. در حال حاضر پیشنهادی به ارزش ۶۴ هزار پوند برای خرید این شهر ارائه شده است. مراسم حراجی در روز ۵ آوریل برگزار خواهد شد.



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:22 ::  مدیر: مهدی

surprised

چندبار برایتان پیش آمده که موضوع مهمی را فراموش کرده و همین امر باعث شده که دیگران شما را سرزنش بکنند؟ مطمئنا همه ما اگر تصمیم داشته باشیم که موضوع مهمی را فراموش نکنیم، آن را یادداشت کرده و حتی به دیگران سفارش می کنیم که به ما یادآوری نمایند.

 

اما امروز با زنی آشنا می شویم که حافظه خارق العاده ای دارد. اتفاقاتی که حتی بیش از ۲۰سال پیش رخ داده اند و کمتر کسی جزئیات خاصی از آن را بیاد دارد اما این زن می تواند تمام جزئیات را به یاد آورد!

 

یک زن متاهل ۴۰ساله با حافظه ای شگفت انگیز که همه چیز را میتواند به راحتی به خاطر بیاورد.

مک گاگ (McGaugh) و دیگر محققین و همکارانش لری کهیل (Larry Cahill) و الیزابت پارکر (Elizabeth Parker) مشغول تحقیق در مورد موضوع فوق العادعجیب شخصی هستند که حافظه اش بدون توقف، خارج از اراده و بطور خودکار، می تواند تمام خاطرات شخصی و حتی بیشمار اتفاقات عمومی را به یاد آورد.

 

اگر شما یک روز معین را بطور تصادفی از بین ۲۵سال گذشت انتخاب کنید و از این زن در مورد آن روز بپرسید، او خواهد توانست تمام جزئیات و اتفاقات آن روز خاص و حتی هر خبری که برایش جالب بوده است را برای شما بازگو و آن را کامل بیان کند.

او حتی می تواند به شما بگوید که آن روز خاص کدام یک از روزهای هفته بوده و شرایط آب و هوا در آن روز چگونه بوده است.

این زن۴۰ساله تمام اطلاعات شخصی‌اش محرمانه است و با کدی به نام AJ شناخته می شود.



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:21 ::  مدیر: مهدی

تعطیلات نوروزی با انواع و اقسام تبصره هایی که ادارات دولتی و مدارس را عملا تعطیل می کند، از صبح دیروز شروع شد.

 

 

 



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:20 ::  مدیر: مهدی

زیباترین و بزرگترین آبشارهای جهان را در قالب عکس ببینید …

عکس آبشار

عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار
عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار عکس آبشار



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:19 ::  مدیر: مهدی

مناظری که در ادامه میبینید جز زیباترین نقاط کره زمین می باشند …

 

مناظر زیبا

مناظر زیبا

عکس منظره زیبا
مناظر زیبا

مناظر زیبا

عکس زیباترین جزایر دنیامناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر طبیعی زیبا و دیدنی
مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا

عکس مناظر دیدنی
مناظر زیبا

مناظر زیبا

عکس های زیبا از مناظر طبیعی
مناظر زیبا

مناظر زیبا

طبیعت زیبا
مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا

مناظر زیبا



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:18 ::  مدیر: مهدی

غازهایی که در عقب دسته قرار دارند،با صداهایی غازهای جلویی را تشویق و حمایت می‌کنند تا سرعت بالای دسته حفظ شود…

 

 

 

۱- همانگونه که یک غاز بال‌های خود را باز و بسته میکند یک محرک جهت حرکت پرنده جلویی ایجاد می‌کند. با حرکت در دسته‌های وی، شکل، دسته غازها ۷۱%بیش از حالتی که یک غاز به تنهایی حرکت میکند راه می‌پیماید.

درس: افرادی که در یک مسیر مشترک حرکت می‌کنند و حس یک وحدت را دارند، می‌توانند سریع تر و آسانتر به جایی که می‌خواهند برسند.

 

۲- هرگاه یکی از غازها از حالت وی، خارج می‌شود به سرعت احساس سقوط می‌کند و سعی می‌کند هر چه سریع تر به شکل وی، جهت استفاده از مزایای آن و نیز قدرت بالا برنده دسته پرندگان برگردد.

درس : قوت ،قدرت و ایمنی سه فاکتوری است که در سایه حرکت با جمعی که با ما مسیر مشترکی دارند احساس می‌کنیم.

 

۳- هنگامی‌که غاز پیشروخسته می‌شود جای خود را به غاز تازه نفس دیگری می‌دهد و خود داخل دسته می‌رود.

درس : در کارهای سخت نیاز به تشریک مساعی وجود دارد.

 

۴- غازهایی که در عقب دسته قرار دارند،با صداهایی غازهای جلویی را تشویق و حمایت می‌کنند تا سرعت بالای دسته حفظ شود.

درس : اعضای گروه نیاز به حمایت و دلگرمی‌سایر اعضای گروه دارند.

 
 
 
۵- هنگامی‌که یک غاز، بیمار یا مجروح می‌شود،دو غاز دیگر از حالت وی همراه او خارج می‌شوند، تا هنگامی‌که غاز مجروح به سلامت برگردد، سپس به سرعت، خود را به گروه می‌رسانند.

درس : در زمان گرفتاری‌ها به یکدیگر نیاز داریم.



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:17 ::  مدیر: مهدی

- رنگ پوست بچه های این خانواده از سده ی ۱۸۰۰ آبی بوده است.
– یتیم فرانسوی «مارتین فوگیت» با دختری آمریکایی با پوست روشن به نام «الیزابت اسمیت» ازدواج کرد.

 

 

 

- آنها هفت کودک داشتند که رنگ پوست چهار نفر از آنها آبی بود آنها با خانواده های محلی ازدواج کردند 

– توان ژنتیکی هر فرد برای حمل اکسیژن در خون متفاوت است

- ازدواج داخلی سبب اصلاح این ژن که اصطلاحا met-H نام دارد گردید

به خاطر ازدواج داخلی اعضای این خانواده ی روستایی رنگ پوست طبیعی نداشتند

 

به نوشته دیلی میل : در کوهستان Appalachian یک وضعیت عجیب پزشکی به وجود آمده بود که شبیه یک شوخی ناجور به نظر می رسید. پیشتر در سده ی ۱۸۰۰ خانواده ای در کنتاکی شرقی زندگی می کردند که تشکیل شده از یک یتیم فرانسوی و زنی آمریکایی بودند چهار تن از بچه های این خانواده پوستی آبی رنگ داشتند.

به خاطر ازدواج داخلی و تداخل ژن ها، اعضای خانواده ی فوگیت با شرایط عجیبی که در رنگ پوستشان وجود داشت، به دنیا آمده بودند.

 

این راز در عکس میخکوب کننده ی خانواده ی فوگیت نشان داده شده است که سالهای سال افراد زیادی را مبهوت کرده بود اما حالا کارشناسان در صدد برآمده اند از این راز پرده بردارند.



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:16 ::  مدیر: مهدی

به نوشته ی تاکسل:تفنگ دستی جالبی توسط Arsenal Firearms طراحی شده است که دو گلوله را به طور همزمان شلیک می کند.

در جهان AF2011-A1 اولین اسلحه ای است که در هربار به طور نیمه خود کار دو گلوله شلیک می کند.

 

 

 

 



پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:15 ::  مدیر: مهدی

Zerotracer یک موتور سیکلت الکتریکی است.

سرعت این موتور سیکلت سر پوشیده در ۴٫۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر می رسد. این موتور سیکلت رکورد سرعت بالای ۲۵۰ کیلومتر / ساعت را دارد و می تواند ۴۵۰ کیلومتر را با یک بار شارژ کردن طی کند.

 

 



درباره لیشر تایم


ممنون از بازدیدتان دوستان.
آخرین مطالب
آرشيو مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیشر تایم و آدرس leisuretime.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدیر


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 30338
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

از لیشر تایم حمایت کنید

با تشکر مدیر لیشر تایم:مهدی